Zákazky podlimitné



Výzva na predloženie cenovej ponuky - Kultúrny dom

27.11.2018 16:56 

Výzva na predloženie cenovej ponuky - Modernizácia kultúrneho domu

OBEC Ostrý Grúň

OBECNÝ ÚRAD v Ostrom Grúni č. 193 , 966 77 Ostrý Grúň

VÝZVA

NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY NA REALIZÁCIU STAVEBNÝCH PRÁC

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")

  1. 1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 202047853

Telefón: 045 6866114, 0914 115 115

e-mail: obec@ostrygrun.sk, starostka@ostrygrun.sk

2. Predmet zákazky

2.1 Opis predmetu zákazky:

Stavebné úpravy budovy kultúrneho domu

2.2 Číselné kódy CPV 45000000-7 stavebné práce

2.3 Stručný opis zákazky

Stavebné úpravy budovy kultúrneho domu súpisné číslo 97, druh stavby 20- iná budova, spočívajú v demontáži okien, dverí a ich nahradení novými oknami, dverami s výrazne lepšími tepelnoizolačnými a úžitkovými vlastnosťami .

Forma vzniku záväzku : Objednávka

3. Miesto plnenia zákazky

Obec Ostrý Grúň č. 97

4. Predkladanie cenových ponúk:

4.1.

Cenová ponuka sa predkladá prostredníctvom vyplneného Výkazu výmer a návrhu na plnenie kritérií, ktorý je samostatným dokumentom tejto výzvy na predkladanie ponúk. Cenová ponuka musí byť spracovaná na celý predmet zákazky podľa opisu predmetu zákazky. Cenová ponuka musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku.

4.2. Lehota na predkladanie ponúk je do : 30.11.2018 do 12,00hod.

4.3. Cenové ponuky sa doručujú:

A/ elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu: obec@ostrygrun.sk zároveň je potrebné do kópie uviesť e-mailovú adresu: starostka@ostrygrun.sk

4.4. každá ponuka, ktorú verejný obstarávateľ príjme v lehote na predkladanie ponúk, či už na uvedenú elektronickú adresu alebo poštou na uvedenú adresu alebo do podateľne Vo, bude prijatá na vyhodnotenie. Ponuky predložené po uplynutí lehoty na predloženie ponúk/ pri elektronickom podaní je rozhodujúci serverový čas verejného obstarávateľa/, nebude zaradená do vyhodnotenia a bude uchádzačovi vrátená.

Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31. 1. 2019

5.Podmienky financovania predmetu zákazky

5.1. Zákazka bude financovaná z rozpočtu rezervy predsedu vlády SR

5.2. zálohy ani preddavky nebudú poskytované.

5.3. Fakturácia: faktúra bude uhradená na základe objednávky

Splatnosť faktúry je 30 dní po prevzatí faktúry verejným obstarávateľom.

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na realizáciu prác: Stavebné úpravy budovy kultúrneho domu

6.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:

Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky s DPH Najnižšia cena s DPH za dodanie celého predmetu zákazky.

7.Vo svojej ponuke uchádzač predloží:

7.1.Doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);

7.2.Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy , podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača, ak ponuku predloží skupina, musia byť podpísané štatutárnym zástupcom každého člena skupiny.

7.3. Vyplnený Výkaz, výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy , podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača

Dátum začiatku prieskumu trhu: 27.11.2018

8.1. Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia ponúk vo vzťahu k ním predloženej ponuky, prostredníctvom elektronickej správy

8.2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať ani jednu z predložených ponúk v prípade ak , predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.

8.3. Všetky výdavky spojené s prípravou , predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

8.4. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na rokovanie k dodaniu predmetu zákazky. V prípade, že nepreukáže relevantným spôsobom splnenie podmienok podľa bodu 6 tejto výzvy alebo odstúpi od svojej ponuky, ktorú predložil, bude rokovanie ukončené a pozvaný na rokovanie bude ďalší uchádzač nasledujúci v poradí úspešnosti.

8.5. Oznámenie o výsledku výzvy neúspešným uchádzačom bude odoslané prostredníctvom elektronickej správy na ich e-mailové adresy.

V Ostrom Grúni , dňa 27.11.2018

Bc. Jana Angletová, starostka obce

Príloha č. 1:

Návrh na plnenie súťažného kritéria

Predmet zákazky:

Verejný obstarávateľ:

Obec Ostrý Grúň

Obecný úrad Ostrý Grúň 193,966 77

Cena spolu bez DPH :


DPH 20 %


Najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH

Súťažné kritérium


Názov uchádzača:


Sídlo uchádzača:


IČO:


Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje:


Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača:

Cenová ponuka č.:

Zákazník: Obec Ostrý Grúň č. 193

Akcia: Kultúrny dom

P.č.

Položka

Rozmery š/v

M.j.

Celk.

Cena za m.j.

Celkom


1.

Dvojdielne okno Priečka , dvojsklo biele

1670/1740

ks

4


2.

Parapet

ks

4


3.

PVC Parapet

ks

4


4.

Demontáž


5.

Montáž


6.

Vysp.ostenia


7.

Likvidácia odpadu


8.

Okno dvojkrídlové

1480/1390

ks

4


9.

Okno dvojdielne

1300/1400

ks

2


10.

Okno dvojdielne

1450/480

ks

1


11.

Demontáž


12.

Montáž


13.

Vys.ostenia


14.

Likvidácia odpadu


15.

Al parapet


16.

PVC Parapet


17.

Montáž parapet


18.

Sietky

1066/1266

ks

2


19.

Žaluzie vertikal

1800/3200

ks

2


20.

Montáž


21.

Žaluzie

900/1500

ks

4


22.

Žalúzie

500/1500

ks

4


23.

Žalúzie

560/1500

ks

2


24

Žalúzie

700/1500

ks

8


25.

Vchodové dvere - hliníková zostava

2380/2360

ks

1


26.

Demontáž


27.

Montáž


28.

Vyspravenie ostenia


29.

Likvidácia odpadu

Cena celkom bez DPH


DPH 20%


Cena celkom s DPH

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie cenovej ponuky - Požiarna zbrojnica

02.11.2018 10:14 

OBEC Ostrý Grúň

OBECNÝ ÚRAD v Ostrom Grúni č. 193 , 966 77 Ostrý Grúň

---------------------------------------------------------------

VÝZVA

NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY NA REALIZÁCIU STAVEBNÝCH PRÁC

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")

  1. 1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 202047853

Telefón: 045 6866114, 0914 115 115

e-mail: obec@ostrygrun.sk, starostka@ostrygrun.sk

  1. 2. Predmet zákazky

2.1 Opis predmetu zákazky:

Stavebné úpravy budovy požiarnej zbrojnice súp.č. 106

2.2 Číselné kódy CPV 45000000-7 stavebné práce

2.3 Stručný opis zákazky

Stavebné úpravy budovy požiarnej zbrojnice súpisné číslo 106 spočívajú v demontáži okien, dverí a 2ks garážových vrát a ich nahradení novými oknami, dverami a vrátami s výrazne lepšími tepelnoizolačnými a úžitkovými vlastnosťami. V rámci stavebných úprav budovy požiarnej zbrojnice súpisné číslo 106 budú zrealizované nové cementové potery v dvoch garážach a fasáda objektu bude opatrená novým náterom.

V interiéry požiarnej zbrojnice oprava interiérových omietok stien /232m2/ a stropov/176m2/ + 2x interiérový náter na všetky plochy

Na fasádu bude zrealizovaný náter vo farebnom prevedení podľa výberu investora./355m2/.

V interiéri požiarnej zbrojnice /okrem garáží/ podlahy z PVC podlahovej krytiny./50m2/

V garáži cementový zatretý poter hr.50mm/50m2/.

Okná plastové 5 - komorové s izolačným dvojsklom, otváravo sklopné:

Otváravo sklopné rozmer 1200x 900 , priehľadné - 5ks

Otváravo sklopné rozmer 2100x 1500, priehľadné - 1ks

Vstupné dvere hliníkové exteriérové

Garážové dvere - rolovacie vráta /zateplené/

Pravé , rozmer 1000 x 2000 bez presklenia 2ks

Ľavé , rozmer 1000 x 2000 bez presklenia 1ks

Rolovacie , rozmer 3300 x 3300, bez zasklenia 2ks

2.4.Predpokladaná cena zákazky: 33 153.46€

2.5.

Zákazka sa delí na časti : nie

2.6.

Forma vzniku záväzku : Zmluva o dielo

  1. 3. Miesto plnenia zákazky

Obec Ostrý Grúň č.106

  1. 4. Predkladanie cenových ponúk:

4.1.

Cenová ponuka sa predkladá prostredníctvom vyplneného Výkazu výmer a návrhu na plnenie kritérií, ktorý je samostatným dokumentom tejto výzvy na predkladanie ponúk. Cenová ponuka musí byť spracovaná na celý predmet zákazky podľa opisu predmetu zákazky. Cenová ponuka musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku.

4.2. Lehota na predkladanie ponúk je do : 07.11.2018 do 12,00hod.

4.3. Cenové ponuky sa doručujú:

A/ elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu: obec@ostrygrun.sk zároveň je potrebné do kópie uviesť e-mailovú adresu: starostka@ostrygrun.sk a v predmete e-mailu je potrebné uviesť : Ponuka -Stavebné úpravy požiarnej zbrojnice s.č.106 v obci Ostrý Grúň

B/ osobne do podateľne obce

4.4. každá ponuka, ktorú verejný obstarávateľ príjme v lehote na predkladanie ponúk, či už na uvedenú elektronickú adresu alebo poštou na uvedenú adresu alebo do podateľne Vo, bude prijatá na vyhodnotenie. Ponuky predložené po uplynutí lehoty na predloženie ponúk/ pri elektronickom podaní je rozhodujúci serverový čas verejného obstarávateľa/, nebude zaradená do vyhodnotenia a bude uchádzačovi vrátená.

Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31. 12. 2018

5.Podmienky financovania predmetu zákazky

5.1. Zákazka bude financovaná z Ministerstva vnútra Slovenskej republiky

5.2. zálohy ani preddavky nebudú poskytované.

5.3. Fakturácia: faktúra bude uhradená na základe platnej zmluvy.

Splatnosť faktúry je 30 dní po prevzatí faktúry verejným obstarávateľom.

6.PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY

Lehota dodania predmetu zákazky:

Termín splnenia predmetu zmluvy je 60 dní od prevzatia staveniska.

Typ zmluvy:

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na realizáciu prác: Stavebné úpravy budovy požiarnej zbrojnice s.č.106.

7.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:

Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky s DPH Najnižšia cena s DPH za dodanie celého predmetu zákazky.

8.Vo svojej ponuke uchádzač predloží:

8.1.Doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);

8.2.Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy , podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača, ak ponuku predloží skupina, musia byť podpísané štatutárnym zástupcom každého člena skupiny.

8.3. Vyplnený Výkaz, výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy , podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača

9. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa

Dátum začiatku prieskumu trhu: 02.11.2018

9.1. Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia ponúk vo vzťahu k ním predloženej ponuky, prostredníctvom elektronickej správy

9.2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať ani jednu z predložených ponúk v prípade ak , predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.

9.3. Všetky výdavky spojené s prípravou , predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

9.4. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na rokovanie k dodaniu predmetu zákazky. V prípade, že nepreukáže relevantným spôsobom splnenie podmienok podľa bodu 6 tejto výzvy alebo odstúpi od svojej ponuky, ktorú predložil, bude rokovanie ukončené a pozvaný na rokovanie bude ďalší uchádzač nasledujúci v poradí úspešnosti.

9.5. Oznámenie o výsledku výzvy neúspešným uchádzačom bude odoslané prostredníctvom elektronickej správy na ich e-mailové adresy.

V Ostrom Grúni , dňa 01.11.2018

Bc. Jana Angletová, starostka obce

Príloha č. 1:

Návrh na plnenie súťažného kritéria

Predmet zákazky:

Verejný obstarávateľ:

Obec Ostrý Grúň

Obecný úrad Ostrý Grúň 193,966 77

Cena spolu bez DPH :


DPH 20 %


Najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH

Súťažné kritérium


Názov uchádzača:


Sídlo uchádzača:


IČO:


Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje:


Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača:

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predkladanie ponúk - detské ihrisko

16.07.2018 09:29 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 2020478537

Kontaktné osoby pre výzvu:

Pre proces výberu Bc. Jana Angletová

Telefón: 045 6866114, 0914 115 115

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

Pre predmet zákazky: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0914 115 115

e-mail: obec@ostrygrun.sk

webové sídlo: www.ostrygrun.sk

2. Kompletné súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese (URL): od 16.07.2018

3.Číselné kódy CPV: 37535200 -9 Zariadenie ihrísk

4.Druh zákazky: Tovary

5. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Ostrý Grúň

6. Stručný opis : Výstavba detského ihriska v obci Ostrý Grúň

Hracia zostava bude mať strechu zo smrekových perodrážkových latiek, protišmykovú podestu a šmýkačky z laminátu odolné voči vandalizmu.


Drevo bude tlakovo impregnované (vnútorná ochrana dreva voči UV žiareniu, drevokaznému hmyzu a pod.). Drevo sa bude natierať a udržiavať zdravotne nezávadným lakom z dôvodu predĺženia životnosti drevených častí a tiež z estetických dôvodov. Na zábradlí hracej zostavy bude umiestnená tabuľa s logom obce. Kritická výška pádu v hracej zostave je 1,5m, a preto je podmienkou aj realizácia dopadovej plochy, ktorá bude pozostávať z kamienkov, štiepky alebo gumovej dlažby. Odhadovaná životnosť zariadenia je cca 15-20 rokov za predpokladu pravidelnej údržby. Hracie zariadenie bude určené pre exteriér a postavené na pozinkovaných kotvách, čím je zabezpečené prípadné hnitie v spodnej časti. Celková nosnosť konštrukcie bude 900 kg. Celková výška bude 305 m. Dĺžka šmýkačky bude 320 cm. Podklad tvoria dopadové plochy podľa EN 1176, použitý materiál bude smrek, borovica, lepené hranoly. Povrchová úprava - tlaková impregnácia. Rozmer bude 622 x 709 cm. Ukotvenie - zemné vruty. Veľkosť bezpečnostných zón: 880 x 1050 cm. Celá hracia zostava bude obsahovať:
2 x hracia veža so strechou
2 x laminátová šmýkačka odolná voči vandalizmu
1 x pevný mostík
1 x kresliaca tabuľa
2 x lezecká stena


Lanová pyramída - konštrukcia z galvanizovej a popráškovanej PE náterom odolnému voči UV žiareniu, polypropylénové laná 16 mm hrubé s oceľovým jadrom, vysoko odolné spoje a ukončenia z trvácnej hliníkovej zliatiny, polyamidové doplnky, napínací systém pyramídy umožňujúci periodické utiahnutie siete zo žiarovo pozinkovanej ocele, ukončenie stĺpu krytkou z EPDM gumy, nerezový spojovací materiál.


Zostava s lanovou stenou

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie cenovej ponuky zákazka s nízkou hodnotou

16.07.2018 08:37 

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikačné údaje verejného obstarávateľa:

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 2020478537

Pre predmet zákazky: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0914 115 115

e-mail: obec@ostrygrun.sk

webové sídlo: www.ostrygrun.sk

Kompletné súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese (URL):

Názov predmetu zákazky: Výstavba detského ihriska v obci Ostrý Grúň

Hlavný kód CPV: 37535200-9 Zariadenie ihrísk

Druh zákazky: tovary

Stručný opis:

Hracia zostava bude mať strechu zo smrekových perodrážkových latiek, protišmykovú podestu a šmýkačky z laminátu. Hracie zariadenie bude určené pre exteriér a postavené na pozinkovaných kotvách, čím je zabezpečené prípadné hnitie v spodnej časti. Celková nosnosť konštrukcie bude 900 kg. Celková výška bude 305 m. . Celá hracia zostava bude obsahovať:
2 x hracia veža so strechou
2 x laminátová šmýkačka odolná voči vandalizmu
1 x pevný mostík
1 x kresliaca tabuľa
2 x lezecká stena

Predpokladaná hodnota zákazky: 8 400,00EUR s DPH

Kritériá na vyhodnotenie ponúk:

Víťazná bude najlacnejšia ponuka predložená na celý predmet zákazky. Do hodnotenia budú zaradené len také ponuky, ktoré splnili podmienky účasti podľa bodu 10. tejto výzvy! Pri uchádzačoch, ktorí nie sú platcami DPH bude hodnotená celková cena zákazky a pri uchádzačoch, ktorí sú platcami DPH bude hodnotená cena zákazky vrátane DPH

Dĺžka trvania zákazky: 2 mesiace

Podmienky účasti:

a) Doklad o oprávnení dodávať tovar: U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. Postačuje aj potvrdený výpis z internetovej stránky www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk .

b) Návrh zmluvy o dielo - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo splnomocnenou osobou + originál alebo úradne overené Splnomocnenie!

Príloha č. 1 - Rozpočet = Na cenený výkaz výmer - 1x v písomnej verzii potvrdené oprávnenou osobou vo formáte MS EXCEL

Použitie elektronickej aukcie: nie

Lehota na predkladanie ponúk: do 3.08.2018 do 09:hod

Termín otvárania ponúk: nasledujúci pracovný deň po uplynutí lehoty

Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané:

5 mesiacov od predloženia cenovej ponuky uchádzačom

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY NA REALIZÁCIU STAVEBNÝCH PRÁC

09.07.2018 15:47 

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")

  1. 1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 2020478537

Kontaktné osoby pre výzvu:

Pre proces výberu Bc. Jana Angletová

Telefón: 045 6866114, 0914 115 115

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

Pre predmet zákazky: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0914 115 115

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

  1. 2. Predmet zákazky

2.1 Opis predmetu zákazky:

Oprava miestnej komunikácie v obci Ostrý Grúň , časť Kollárová

2.2 Číselné kódy CPV

45222 000-9

Stavebné práce pre inžinierske stavby, okrem mostov , tunelov, šácht

45233142-6

Stavebné práce na oprave ciest

2.3

Špecifikácia predmetu:

Rekonštrukcia ohlásená špeciálnemu stavebnému úradu v Obci Ostrý Grúň, povolená

Oznámením starostu obce Ostrý Grúň.

Predmet ohlásenia stavebných úprav:

a/ výpravky výtlkov asfaltovou zmesou

b/ vyčistenie povrchovej komunikácie

c/ spojovací postrek asfaltovou emulziou

d/podkladová vrstva asfaltovým betónom

e/ vrchná vrstva asfaltovým betónom

Možnosť predloženia alternatívneho spôsobu riešenia rekonštrukcie uvedenej miestnej komunikácie, spĺňajúce všetky technické parametre a kvalitu alternatívneho riešenia.

Obhliadku stavby je možné vykonať v termíne 16.- 19.7.2018 v čase po telefonickom dohovore so starostkou obce Bc. Janou Angletovou na t. č. 0914 115 115.

2.4.

Predpokladaná hodnota zákazky je :

20 833,30€ bez DPH

25 000,00€ s DPH

4 166,70€ DPH

2.5.

Zákazka sa delí na časti : nie

2.6.

Forma vzniku záväzku : Zmluva o dielo

3.Miesto plnenia zákazky

Obec Ostrý Grúň , časť Kollárová

4.Predkladanie cenových ponúk:

4.1.

Cenová ponuka sa predkladá prostredníctvom vyplneného Výkazu výmer a návrhu na plnenie kritérií, ktorý je samostatným dokumentom tejto výzvy na predkladanie ponúk. Cenová ponuka musí byť spracovaná na celý predmet zákazky podľa opisu predmetu zákazky. Cenová ponuka musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku.

4.2. Lehota na predkladanie ponúk je do : 2.08.2018 do 12,00hod.

4.3. Cenové ponuky sa doručujú:

A/ elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu: obec@ostrygrun.sk zároveň je potrebné do kópie uviesť e-mailovú adresu: starostka@ostrygrun.sk a v predmete e-mailu je potrebné uviesť : Ponuka - Oprava miestnej komunikácie v obci Ostrý Grúň , časť Kollárová.

B/ osobne do podateľne obce

4.4. každá ponuka, ktorú verejný obstarávateľ príjme v lehote na predkladanie ponúk, či už na uvedenú elektronickú adresu alebo poštou na uvedenú adresu alebo do podateľne Vo, bude prijatá na vyhodnotenie. Ponuky predložené po uplynutí lehoty na predloženie ponúk/ pri elektronickom podaní je rozhodujúci serverový čas verejného obstarávateľa/, nebude zaradená do vyhodnotenia a bude uchádzačovi vrátená.

5.Podmienky financovania predmetu zákazky

5.1. Predmet zákazky bude financovaný z dotácie Lesov SR š.p. - z mimoriadneho fondu Lesov SR a z rozpočtu verejného obstarávateľa

5.2. zálohy ani preddavky nebudú poskytované.

5.3. Fakturácia: faktúra bude uhradená na základe platnej zmluvy.

Splatnosť faktúry je 30 dní po prevzatí faktúry verejným obstarávateľom.

6.Podmienky účasti uchádzačov

Oprávnenie poskytovať predmet zákazky podľa § 32 ods.1 písm. e/ zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

7. Kritérium na hodnotenie cenových ponúk

Najnižšia cena s DPH za dodanie celého predmetu zákazky.

8.obsah ponuky

Vo svojej ponuke uchádzač predloží:

8.1. cenovú ponuku

8.2. doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky podľa § 32 ods. 1 písm e/ zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní v listinnej podobe , ak ponuku predkladá elektronicky scan tohto dokladu.

9. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa

9.1. Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia ponúk vo vzťahu k ním predloženej ponuky, prostredníctvom elektronickej správy

9.2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať ani jednu z predložených ponúk v prípade ak , predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.

9.3. Všetky výdavky spojené s prípravou , predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

9.4. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na rokovanie k dodaniu predmetu zákazky. V prípade, že nepreukáže relevantným spôsobom splnenie podmienok podľa bodu 6 tejto výzvy alebo odstúpi od svojej ponuky, ktorú predložil, bude rokovanie ukončené a pozvaný na rokovanie bude ďalší uchádzač nasledujúci v poradí úspešnosti.

9.5. Oznámenie o výsledku výzvy neúspešným uchádzačom bude odoslané prostredníctvom elektronickej správy na ich e-mailové adresy.

V Ostrom Grúni , dňa 09.7.2018

Bc. Jana Angletová, starostka obce


Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie cenovej ponuky zákazka s nízkou hodnotou

12.03.2018 15:37 

Obec Ostrý Grúň ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") Vás vyzýva v súlade s § 117 ZVO na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky: Obnova obecného úradu Ostrý Grúň

Verejný obstarávateľ:

Názov organizácie : Obec Ostrý Grúň

IČO: 00 320 901


Adresa: Obecný úrad Ostrý Grúň

č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

Kontaktná osoba: Bc. Jana Angletová, starostka


Tel.: 045 / 68 66 114


https://www.ostrygun.sk/

obec@ostrygrun.sk


Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavbe budovy obecného úradu Ostrý Grúň.

Podrobný opis predmetu zákazky je zrejmý z výkazu výmer, ktorý sa nachádza v prílohe tejto výzvy.

Spoločný slovník obstarávania:

Hlavný predmet

Hlavný slovník: 45210000-2 Stavebné práce na stavbe budov

Ďalšie informácie:

1 Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky

Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je možná na základe požiadavky záujemcov. Záujemcovia majú možnosť vykonať obhliadku miesta dodania, aby si samy overili a získali potrebné informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Termín obhliadky si môžu záujemcovia dohodnúť vopred telefonicky na telefónnom čísle verejného obstarávateľa uvedenom v tejto výzve. Náklady spojené s obhliadkou znášajú záujemcovia bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

2 Podmienky účasti

Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač predložiť:

2.1 kópiu dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO v nadväznosti na § 32 ods. 2 písm. e) ZVO (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra alebo živnostenské oprávnenie). Uvedený doklad je možné v ponuke uchádzača nahradiť aj informáciou uchádzača, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.

3 Obsah ponuky

Ponuka bude obsahovať:

3.1 doklad podľa bodu 2. Podmienky účasti

3.2 cenovú ponuku uchádzača - ocenený výkazy výmer - rozpočet v tlačenej forme (Príloha)

4 Pokyny k predloženiu ponuky

4.1 Spôsob predloženia (doručenia) ponuky: prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne. Uchádzač predloží cenovú ponuku v zalepenej obálke s označením: "Súťaž - neotvárať" a s označením heslom súťaže Obnova obecného úradu Ostrý Grúň na adresu Obecný úrad Ostrý Grúň, č. 193, 966 77 Ostrý Grúň.

4.2 Lehota na predkladanie cenových ponúk: lehota na predkladanie cenových ponúk je stanovená do 20.03.2018, do 12.00 h.

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.

Cenovú ponuku uchádzač uvedie v členení: suma bez DPH, hodnota DPH, suma vrátane DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom v EUR. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní v ponuke označením "Nie som platcom DPH" a v cenovej ponuke uvedie konečnú cenu.

5 Kritérium na vyhodnotenie ponúk

Jediným kritériom hodnotenia ponúk je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.

Cenovú ponuku uchádzača s najnižšou cenou, ktorý splnil podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky verejný obstarávateľ vyhodnotí ako úspešnú. Verejný obstarávateľ takúto cenovú ponuku príjme a ostatným uchádzačom oznámi, že v procese verejného obstarávania neuspeli.

6 Lehota viazanosti ponúk

Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk uplynie dňom: 30.11.2018.

7 Miesto a termín plnenia (dodania) predmetu zákazky

7.1 Miesto plnenia (dodania) predmetu zákazky: Obec Ostrý Grúň

7.2 Termín plnenia (dodania) predmetu zákazky:

- začatie dodania zákazky: do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy

- ukončenie dodania zákazky: do 2 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, najneskôr však do 30.11.2018.

8 Postup obstarávania

§ 117 ZVO - zákazka s nízkou hodnotou na nákup tovaru

9 Predpokladaná hodnota predmetu zákazky

83 171,04 € bez DPH

10 Rozdelenie plnenia zákazky

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet

zákazky.

11 Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto výzve.

12 Ďalšie informácie verejného obstarávateľa

V súlade § 11 ZVO verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Bc. Jana Angletová, starostka obce

V Ostrom Grúni 12.03.2018

Príloha:

Výkaz výmer

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie predbežnej cenovej ponuky k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 zákona č.343/2015 Z.z. o VO

02.03.2018 13:16 

Výzva na predloženie predbežnej cenovej ponuky k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky

podľa § 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na projekt:

Obnova obecného úradu Ostrý Grúň

Verejný obstarávateľ:

Názov organizácie : Obec Ostrý Grúň

IČO: 00 320 901


Adresa: Obecný úrad Ostrý Grúň

č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

Kontaktná osoba: Bc. Jana Angletová, starostka


Tel.: 045 / 68 66 114


https://www.ostrygun.sk/

obec@ostrygrun.sk


Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavbe budovy obecného úradu Ostrý Grúň.

Podrobný opis predmetu zákazky je zrejmý z výkazu výmer, ktorý sa nachádza v prílohe tejto výzvy.

Spoločný slovník obstarávania:

Hlavný predmet

Hlavný slovník: 45210000-2 Stavebné práce na stavbe budov

Ďalšie informácie:

1 Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky

Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je možná na základe požiadavky záujemcov. Záujemcovia majú možnosť vykonať obhliadku miesta dodania, aby si samy overili a získali potrebné informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Termín obhliadky si môžu záujemcovia dohodnúť vopred telefonicky na telefónnom čísle verejného obstarávateľa uvedenom v tejto výzve. Náklady spojené s obhliadkou znášajú záujemcovia bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

2 Súčasťou ponuky uchádzačov musí byť:

2.1 Ocenený Výkaz výmer

Uchádzač uvedie predbežnú cenovú ponuku v EUR bez DPH a v EUR s DPH. V prípade, že uchádzač nie je platcom DPH, uvedie: "NIE SOM PLATCA DPH" a v cenovej ponuke uvedie konečnú cenu.

3 Miesto a termín plnenia (dodania) predmetu zákazky:

3.1 Miesto plnenia (dodania) predmetu zákazky: Obec Ostrý Grúň

3.2 Termín plnenia (dodania) predmetu zákazky:

- začatie dodania zákazky: do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy

- ukončenie dodania zákazky: do 3 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, najneskôr však do 30.11.2018.

4 Zasielanie predbežnej cenovej ponuky

Ponuky sa zasielajú na mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tejto výzve alebo sa doručujú prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tejto výzve.

5 Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 09.03.2018, do 10.00 h.

6 Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto výzve.

Prieskum trhu nevedie k uzatvoreniu odberateľsko - dodávateľského vzťahu a slúži verejnému obstarávateľovi len na informatívne účely - stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky.

Po vyhodnotení predložených ponúk na vyššie uvedený predmet zákazky verejný obstarávateľ stanoví predpokladanú hodnotu zákazky v EUR bez DPH a bude vyhlásené verejné obstarávanie v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie cenovej ponuky - oprava komunikácie v časti Boháčka

18.09.2017 

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY NA REALIZÁCIU STAVEBNÝCH PRÁC

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Obec Ostrý Grúň

V zastúpení: Bc. Jana Angletová, starostka obce

Sídlo: Obecný úrad č.193, Ostrý Grúň

IČO: 00320 901

DIČ: DIČ: 2020478537

Kontaktné osoby pre výzvu:

Pre proces výberu Bc. Jana Angletová

Telefón: 045 6866114, 0914 115 115

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

Pre predmet zákazky: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0914 115 115

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

2. Predmet zákazky

2.1 Opis predmetu zákazky:

Oprava miestnej komunikácie v obci Ostrý Grúň , časť Boháčka

2.2 Číselné kódy CPV

45222 000-9

Stavebné práce pre inžinierske stavby, okrem mostov , tunelov, šácht

45233142-6

Stavebné práce na oprave ciest

45233229-0

Práce na údržbe krajníc

2.3

Špecifikácia predmetu:

Rekonštrukcia ohlásená špeciálnemu stavebnému úradu v Obci Ostrý Grúň, povolená

Oznámením starostu obce Ostrý Grúň.

Predmet ohlásenia stavebných úprav:

a/ pílenie asfaltov, vysekanie

b/ vyčistenie podkladovej vrstvy

c/ spojovací postrek asfaltovou emulziou

d/pokládka živičného krytu AC 11 O hr. 60-70 mm

finišérom, ručným rozprestretím

e/ zhutnenie vibračným valcom

Možnosť predloženia alternatívneho spôsobu riešenia rekonštrukcie uvedenej miestnej komunikácie, spĺňajúce všetky technické parametre a kvalitu alternatívneho riešenia.

Obhliadku stavby je možné vykonať v termíne 21.- 22.9.2017 v čase po telefonickom dohovore so starostkou obce Bc. Janou Angletovou na t. č. 0914 115 115.

2.4.

Predpokladaná hodnota zákazky je :

33 600,0€ bez DPH

42 000,0€ s DPH

8 400,0€ DPH

2.5.

Zákazka sa delí na časti : nie

2.6.

Forma vzniku záväzku : Zmluva o dielo

3. Miesto plnenia zákazky

Obec Ostrý Grúň , časť Boháčka

4. Predkladanie cenových ponúk:

4.1.

Cenová ponuka sa predkladá prostredníctvom vyplneného Výkazu výmer a návrhu na plnenie kritérií, ktorý je samostatným dokumentom tejto výzvy na predkladanie ponúk. Cenová ponuka musí byť spracovaná na celý predmet zákazky podľa opisu predmetu zákazky. Cenová ponuka musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku.

4.2. Lehota na predkladanie ponúk je do : 29.09.2017 do 12,00hod.

4.3. Cenové ponuky sa doručujú:

A/ elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu: starostka@ostrygrun.skzároveň je potrebné do kópie uviesť e-mailovú adresu: obec@ostrygrun.ska v predmete e-mailu je potrebné uviesť : Ponuka - Oprava miestnej komunikácie v obci Ostrý Grúň , časť Boháčka.

B/ osobne do podateľne obce

4.4.každá ponuka, ktorú verejný obstarávateľ príjme v lehote na predkladanie ponúk, či už na uvedenú elektronickú adresu alebo poštou na uvedenú adresu alebo do podateľne Vo, bude prijatá na vyhodnotenie. Ponuky predložené po uplynutí lehoty na predloženie ponúk/ pri elektronickom podaní je rozhodujúci serverový čas verejného obstarávateľa/, nebude zaradená do vyhodnotenia a bude uchádzačovi vrátená.

5.Podmienky financovania predmetu zákazky

5.1. Predmet zákazky bude financovaný z dotácie Lesov SR š.p. - z mimoriadneho fondu Lesov SR a z rozpočtu verejného obstarávateľa

5.2. zálohy ani preddavky nebudú poskytované.

5.3. Fakturácia: faktúra bude uhradená na základe platnej zmluvy.

Splatnosť faktúry je 30 dní po prevzatí faktúry verejným obstarávateľom.

6.Podmienky účasti uchádzačov

Oprávnenie poskytovať predmet zákazky podľa § 32 ods.1 písm. e/ zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

7. Kritérium na hodnotenie cenových ponúk

Najnižšia cena s DPH za dodanie celého predmetu zákazky.

8.obsah ponuky

Vo svojej ponuke uchádzač predloží:

8.1. cenovú ponuku

8.2. doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky podľa § 32 ods. 1 písm e/ zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní v listinnej podobe , ak ponuku predkladá elektronicky scan tohto dokladu.

9. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa

9.1. Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia ponúk vo vzťahu k ním predloženej ponuky, prostredníctvom elektronickej správy

9.2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať ani jednu z predložených ponúk v prípade ak , predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.

9.3.Všetky výdavky spojené s prípravou , predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

9.4.Úspešný uchádzač bude vyzvaný na rokovanie k dodaniu predmetu zákazky. V prípade, že nepreukáže relevantným spôsobom splnenie podmienok podľa bodu 6 tejto výzvy alebo odstúpi od svojej ponuky, ktorú predložil, bude rokovanie ukončené a pozvaný na rokovanie bude ďalší uchádzač nasledujúci v poradí úspešnosti.

9.5. Oznámenie o výsledku výzvy neúspešným uchádzačom bude odoslané prostredníctvom elektronickej správy na ich e-mailové adresy.

V Ostrom Grúni , dňa 18.9.2017

Bc. Jana Angletová, starostka obce

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva na predloženie cenovej ponuky zákazka s nízkou hodnotou

19.12.2016 13:27 

Výzva na predloženie cenovej ponuky zákazky s nízkou hodnotou

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Verejným obstarávateľom je Obec Ostrý Grúň podľa § 7 ods. 1. písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, za účelom uzatvorenia zmluvy na poskytovanie služieb v oblasti nakladania s komunálnym a objemným odpadom na území obce Ostrý Grúň

1. Identifikácia obstarávateľa:

Názov: Obec Ostrý Grúň

IČO: 00 320901

Kontaktná osoba: Bc. Jana Angletová, starostka obce

S í d l o
Obec (mesto):
Ostrý Grúň

PSČ: 966 77
Ulica: Ostrý Grúň193
Telefón: +421 45 68 66
114, 0914 115 115

Elektronická pošta: starostka@ostrygrun.sk

2. Zmluva:

Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti nakladania s komunálnym odpadom

Úspešný uchádzač bude verejným obstarávateľom vyzvaný k predloženiu návrhu zmluvy.

3. Názov predmetu obstarávania:

Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu a objemného odpadu z obce Ostrý Grúň.

4. Predpokladaná hodnota zákazky : 6 850,00 EUR s DPH

5. Opis predmetu obstarávania:

Zabezpečenie zberu, odvozu a zneškodnenie, resp. zhodnotenie komunálnych odpadov a objemného odpadu z obce Ostrý Grúň

Zmesový komunálny odpad je uložený v kuka nádobách o objeme 110 lit, v jednotlivých domácnostiach a v 1100 l nádobách na vyhradených miestach v obci. Zvoz komunálneho odpadu sa vykonáva v intervaloch jeden krát za dva týždne.

Predpokladané množstvo 20 03 01 zmesového komunálneho odpadu: 65 ton/ročne

Predpokladané množstvo 110 lit. nádob: 3900 ks/ročne

Predpokladané množstvo 1100 lit. nádob: 85 ks/ročne

Zber objemného odpadu je podľa potrieb obce, vždy nahlásený vopred.

Predpokladané množstvo 20 03 07 objemného odpadu je cca 7 ton/ročne

Predmetom verejného obstarávania je aj legislatívne poradenstvo, spolupráca pri spracovaní POH v obci, environmentálna výchova obyvateľov, spracovanie evidenčných listov odpadu a ročných hlásení, právny servis a spolupráca pri spracovaní VZN obce v oblasti odpadového hospodárstva.

6. Miesto dodania predmetu obstarávania:

Obec Ostrý Grúň

7. Zaradenie predmetu obstarávania - Spoločný slovník CPV

Hlavný predmet obstarávania

90500000-2 Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

90512000-9 Služby na prepravu odpadu

8. Trvanie zmluvy alebo lehota ukončenia predmetu obstarávania:

Realizácia predmetu obstarávania : od 1.1.2017 do 31.12.2017

9. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:

Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov rozpočtu verejného obstarávateľ.

10. Podmienky účasti uchádzačov:

Záujemca predloží doklady v zmysle:

- § 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať - overená kópia. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla uvedený doklad nevydáva alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia čitateľnou fotokópiou dokladu

11. Lehota na predkladanie ponúk:

27.12.2016, hodina: 12,00

Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

Obec (mesto): Ostrý Grúň

PSČ: 966 77
Ulica: Ostrý Grúň 193

označenie obálky s ponukou :

"Preprava a zneškodnenie odpadu" - NEOTVÁRAŤ

12. Kritériá na hodnotenie ponúk:

  1. 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cenaza dodanie celého predmetu zákazky EUR vrátane DPH.
  2. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za dodanie predmetu zákazky.
  3. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za dodanie predmetu zákazky podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov, vyjadrených v EUR vrátane DPH, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie predmetu obstarávania najnižšiu cenu.

V cene sú všetky náklady spojené s realizáciou a dodaním predmetu zákazky.

Záujemca musí predložiť cenovú ponuku v zmysle prílohy č. 1 tejto výzvy.

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné

Stiahnuť prílohy:

  • priloha_c_1_vyzvy_na_predlozenie_ponuky_odpad_Ostr_Gr_1.xls

Výzva na predloženie cenovej ponuky podľa §9, ods.9 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní

01.03.2016 07:46 

Obec Ostrý Grúň týmto vykonáva prieskum trhu podľa zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre:

,, Nákup traktora na komunálne použitie ,,

/ obstaranie tovaru/

  1. 1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

IČO: 00320901

Sídlo organizácie: 966 77 Ostrý Grúň 193

Internetová adresa: www.ostrygrun.sk

Kontaktné miesto: 966 77 Ostrý Grúň 193

Kontaktná osoba: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0903495380

e-mail: obec@ostrygrun.sk

  1. 2. Druh zákazky

Zákazka podľa §9, ods. 9 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov/ďalej len zákon/

2.1. Názov zákazky: Nákup traktora na komunálne použitie

2.2. Plánovaná najvyššia hodnota zákazky bez DPH : 8 333,33€

2.3. Obdobie trvania zmluvy : 2 mesiace

2.4. CPV 16720000-8- Použité Traktory/ťahače

3.Obsah predmetu zákazky:

Kúpa zánovného traktora pre obec Ostrý Grúň. Využitie pre údržbu miestnych komunikácií, zber komunálneho odpadu v zhoršených prístupových lokalitách rozľahlej obce. Traktor je potrebný pre zimnú údržbu - odhŕňanie snehu.

ponúka ekonomicky najvýhodnejšiu cenu

4. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty , v ktorých sa uvádzajú:

4.1. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok

4.2. Dohodnutú cenu tovaru bude verejný obstarávateľ uhradzovať dodávateľovi po uzavretí a podpísaní zmluvy do 10 dní dodanie traktora s odovzdávacím protokolom o technickom stave traktora.

5.Podmienky účasti uchádzačov:

5.1. Uchádzač predloží cenovú ponuku na predmet zákazky v zmysle časti predmetu zákazky podľa prílohy č.1

6. Cenová ponuka:

6.1. Uchádzač predloží cenovú ponuku.

7. Lehota na predkladanie ponúk:

7.1. Do 09.03. 2016 do 12,00 hod.

8. Spôsob a adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

8.1 .Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku osobne , poštou na adresu sídla verejného obstarávateľa alebo elektronicky na adresu:

obec@ostrygrun.sk

8.2. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku osobne alebo poštou , tak ju vloží do samostatného obalu. Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:

- Adresu verejného obstarávateľa uvedenú v záhlaví tejto výzvy

- Adresu uchádzača

- Označenie , verejná súťaž - neotvárať, označenie heslom verejnej súťaže

- Nákup traktora na komunálne použitie

9. Kritériá na hodnotenie ponúk:

9.1. Najvýhodnejšia ponuka technického stavu a požadovanej ceny

9.2. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné

Stiahnuť prílohy:

  • Vzva_na_predloenie_cenovej_ponuky___cesta.docx

Výzva na predloženie cenovej ponuky podľa §9,odst.9

24.02.2016 10:21 

Obec Ostrý Grúň týmto vykonáva prieskum trhu podľa zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre:

,, Rekonštrukciu pamätníka obetiam povstania ,,

/ stavebné práce/

  1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

IČO: 00320901

Sídlo organizácie: 966 77 Ostrý Grúň 193

Internetová adresa: www.ostrygrun.sk

Kontaktné miesto: 966 77 Ostrý Grúň 193

Kontaktná osoba: Bc. Jana Angletová

Telefón: 0903495380

e-mail: obec@ostrygrun.sk

  1. Druh zákazky

Zákazka podľa §9, ods. 9 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov/ďalej len zákon/

2.1. Názov zákazky: Rekonštrukcia pamätníka obetiam povstania

2.2. Plánovaná najvyššia hodnota zákazky bez DPH : 8 333,33 €

2.3. Obdobie trvania zmluvy : 2 mesiace

2.4. CPV:

45212314-0

Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov


  1. Obsah predmetu zákazky:

3.1. Rekonštrukcia pamätníka obetiam povstania v zmysle Prílohy č. 2 tejto výzvy, kde sa nachádza aj podrobná špecifikácia (za podrobnú špecifikáciu sa považuje len výkaz výmer ) predmetu zákazky. Pamätník obetiam povstania je národná kultúrna pamiatka postavená v r. 1965. Stavebné práce , sú rekonštrukčné práce - očistenie, odizolovanie, konzervovanie.

  1. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty , v ktorých sa uvádzajú:

4.1. Na realizáciu predmetu zákazky bola poskytnutá dotácia z rezervy úradu vlády SR

4.2. Verejný obstarávateľ môže poskytnúť preddavok na dodanie tovarov vo výške 50% z ceny

4.3. Konečnú zmluvnú cenu uhradí objednávateľ po ukončení realizácie prác na základe potvrdeného preberacieho protokolu a predložených faktúr.

4.4. Splatnosť faktúr 14 dní od dňa prevzatia faktúry objednávateľom.

  1. Podmienky účasti uchádzačov:

verejný obstarávateľ požaduje predloženie: - platného dokladu o oprávnení podnikať v zodpovedajúcej oblasti ( neoverenú kópiu, za neoverenú kópiu sa považuje i elektronický výpis z OR alebo ŽR ) nie starší ako 3 mesiace.

  1. Cenová ponuka:

Uchádzač predloží cenovú ponuku na predmet zákazky v zložení:

6.1. vyplnený identifikačný hárok uchádzača, príloha č. 1

6.2. cenová ponuka, príloha č.2

  1. Obhliadka staveniska:

7.1. Verejný obstarávateľ stanovuje povinnú obhliadku staveniska.

7.2. Obhliadka bude umožnená v lehote od 26.2.2016 do 1.3.2016. Na termíne obhliadky je potrebné sa dohodnúť so starostkou obce Ostrý Grúň.

7.3. Uchádzač, ktorý predloží cenovú ponuku bez účasti na obhliadke bude vylúčený

  1. Ceny

8.1. Cenová ponuka musí byť vyhotovené v € v rozsahu prílohy č. 2.

8.2. Uchádzač je oprávnený vpisovať údaje do tých častí, ktoré sú na to vyslovene určené a nesmie meniť a upravovať texty zadané verejným obstarávateľom.

8.3. Jednotlivé cenové položky a celková cena za dielo musí zahŕňať všetky náklady uchádzača.

  1. Lehota na predkladanie ponúk: Do 07.03.2016 do 12,00 hod.

10. Spôsob a adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

10.1. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku osobne , poštou na adresu sídla verejného obstarávateľa alebo elektronicky na adresu:

obec@ostrygrun.sk

10.2. Ponuka predložená osobne alebo poštou, musí spĺňať nasledujúce:

10.2.1. Ponuka je predložená v zalepenej obálke. Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:

10.2.2. Adresu verejného obstarávateľa

10.2.3. Adresu uchádzača

10.2.4. Označenie , verejná súťaž - neotvárať,

10.2.5. označenie heslom verejnej súťaže "Rekonštrukcia pamätníka obetiam povstania".

10.3. Ponuka predložená elektronicky ( emailom) musí spĺňať nasledujúce:

10.3.1. V predmete emailovej správy bude uvedený text "Rekonštrukcia pamätníka obetiam povstania-neotvárať".

10.3.2. V tele správy bude ľubovoľný text podľa potrieb uchádzača

10.3.3. V prílohách budú dokumenty cenovej ponuky. Odporúča sa uvedené prílohy predložiť vo formáte pdf.

10.3.4. Pri elektronickom podávaní ponuky verejný obstarávateľ zabezpečí transparentné zdokumentovanie otvorení elektronických ponúk.

11. Kritériá na hodnotenie ponúk: ekonomicky najvýhodnejšia ponuka

parametre:

  • celková ponuková cena 5% , čím nižšia cena tým lepšie
  • rozsah ponúknutých prác 70%, čím väčší počet realizovaných položiek tým lepšie
  • lehota rekonštrukčných prác 25%, čím kratšia lehota realizácie, tým lepšie

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné

Stiahnuť prílohy:

  • Identifikan_daje_uchdzaa_prloha__1.doc
  • Prloha__2_pamtnk.xlsx 

Výzva na predloženie ponuky: Mantinelový systém a umelý trávnik na multifunkčné ihrisko

26.02.2014 16:19 

Predmet zákazky: Zákazka na dodanie prác

Názov predmetu zákazky: Mantinelový systém a umelý trávnik na viacúčelové ihrisko hokejového typu -Obec Ostrý Grúň.

V Ý Z V A

na predloženie ponuky

podľa § 9 odst. 9 zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov

na dodanie prác -

1. Identifikácia verejného obstarávateľa :

Názov : Obec Ostrý Grúň

Sídlo : Ostrý Grúň 193

IČO : 00320901

Telefón : 0 903 495 380

e-mail : starosta@ostrygrun.sk

Stránkové hodiny : denne od 7,00 - 15,00 hod

Kontaktná osoba : Bc. Jana Angletová /starosta obce/

2. Typ zmluvy : Zmluva o dielo

3. Miesto dodania predmetu zákazky :

Obec Ostrý Grúň

4. Podrobný opis predmetu zákazky :

Podrobný popis predmetu obstarávania rieši PD pre stavebné konanie, ktorá je

k nahliadnutiu na Obecnom úrade. Výkaz výmer je súčasťou výzvy.

5. Možnosť rozdelenia cenovej ponuky :

Neumožňuje sa.

6. Variantné riešenie :

Neumožňuje sa

7. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky :

Do 30.8.2014

8. Uplynutie lehoty na dodanie cenových ponúk :

a) dňa 10.3.2014

b) doručenie poštou alebo osobne na adresu v bode 1

9. Podmienky financovania :

Obstarávateľ neposkytuje preddavok Predmet zákazky sa bude financovať

formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 14 dní od

ich doručenia.

10. Podmienky účasti :

Fotokópia dokladu o oprávnení podnikať víťazný uchádzač

Podrobný prepočet nákladov v súlade s výkazom výmer prác.

11. Kritéria na hodnotenie ponúk :

Najnižšia cena s DPH

......................................................

Bc. Jana Angletová - starosta obce

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva: Výmena okien na budove OU

13.12.2013 16:20 

Výzva na predloženie cenovej ponuky

Podľa § 9 odst.9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  1. Identifikácia obstarávateľskej organizácie

Názov : OBEC OSTRÝ GRÚŇ

Sídlo: Obecný úrad, Ostrý Grúň č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

IČO: 00320901

DIČ: 20200478537

V zastúpení : Bc. Angletová Jana , starostka obce

Elektronická pošta: obec@ostrygrun.sk

Internetová adresa: www.ostrygrun.sk

  1. Predmet zákazky: zákazka na poskytnutie služby
  2. Názov predmetu zákazky:

Rekonštrukcia časti budovy obecného úradu

4. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: Požaduje sa na celý predmet zákazky

5. Opis predmetu zákazky : predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcej činnosti:

Výmena okien, ktorá pozostáva z demontáže starých okien, parapetov, z odvozu a likvidácie starých okien, parapetov a stavebnej sute, domurovanie obvodového muriva, montáže nových plastových okien, žalúzii, montáž vnútorných a vonkajších parapetov.

6. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky:

Na časť predmetu obstarávania v zmysle výzvy 1 600,0€ s DPH

7.Miesto dodania predmetu zákazky: - ako adresa obstarávateľskej organizácie uvedená v bode 1, kontaktnej osobe

8.Spoločný slovník obstarávania / CPV/: 45210000- 2

Hlavný predmet

9.Trvanie zmluvy alebo lehota pre skončenie dodávky: od 17.12.2013 - do 31.12.2013

10.Hlavne podmienky financovania a platobné podmienky

Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obce.

11.Podmienky účasti a spracovanie ponuky:

11.1. Záujemca predloží:- § 26 odst.1 písm. f/ - je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať - doklad môže byť predložený aj ako neoverená kópia alebo aktuálny výpis z internetu

11.2. Celá ponuka ako aj dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku

Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:

Cena uvedená v cenovej ponuke musí obsahovať cenu za požadovaný predmet zákazky, t.j. jednotlivé časti a sumár všetkých položiek, ktorý vychádza z ocenených položiek priloženého zadania/ tabuľky príloha k výzve/.

Cenu žiadame stanoviť v štruktúre: Cena bez DPH , DPH, cena s DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní.

Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa bodu 11.1. tejto výzvy.

Na obálku označenie " Rekonštrukcia časti budovy obecného úradu", Súťaž neotvárať"


12.Lehota na predkladanie ponúk - dátum : od 13.12.2013

13.Otváranie ponúk:

Dátum a čas otvárania ponúk : 17.12.2013 10,00 hod. v zasadačke obecného úradu v Ostrom Grúni

14 .Kritériá na hodnotenie ponúk: Najnižšia cena zákazky s DPH

15.Lehota viazanosti ponúk: ukončenie do 31.12.2013

16.Ďalšie informácie :

Uchádzač je povinný doplniť len chýbajúce údaje v zmluve, ktorá je prílohou výzvy - ďalšie jednania o zmluvných podmienkach budú prebiehať len s úspešným uchádzačom.

V Ostrom Grúni dňa 12.12.2013 štatutár obce Ostrý Grúň

Bc. Angletová Jana

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva: Zber, preprava a zneškodnenie odpadu

13.12.2013 16:15 

Výzva na predloženie cenovej ponuky

Podľa § 9 odst.9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  1. Identifikácia obstarávateľskej organizácie

Názov : OBEC OSTRÝ GRÚŇ

Sídlo: Obecný úrad, Ostrý Grúň č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

IČO: 00320901

DIČ: 20200478537

V zastúpení : Bc. Angletová Jana , starostka obce

Elektronická pošta: obec@ostrygrun.sk

Internetová adresa: www.ostrygrun.sk

  1. Predmet zákazky: zákazka na poskytnutie služby
  2. Názov predmetu zákazky:

Zber, preprava a zneškodnenie odpadu v obci Ostrý Grúň

4. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: Požaduje sa na celý predmet zákazky

5. Opis predmetu zákazky : predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcej činnosti:

Zber, preprava, zhodnocovanie alebo zneškodňovanie komunálnych odpadov a drobných stavebných odpadov:

Cena za odvoz 1 ks 110L nádoby s DPH

Cena za odvoz 1ks 1 100L nádoby cena s DPH

Likvidácia 1T odpadu cena s s DPH

Uloženie 1T odpadu bez DPH

Objem odpadu ....................................70 T/rok

Interval odvozu .................................každých 14 dní

Platobné podmienky: 30 dní od vystavenia faktúr

Odvoz objemného odpadu z 7 m3 kontajnerov:

Cena za 1 km vrátane DPH

Manipulácia 1 hodina vrátane DPH

Likvidácia 1 T odpadu

Uloženie 1 T odpadu bez DPH

Objem odpadu .................................20 T/rok

Interval odvozu - podľa objednávok obce, najneskôr do 48 hod. od objednávky

Platobné podmienky: 30dní od vystavenia faktúry

Separovaný zber.

Cena za odvoz vyseparovaných zložiek za 1 km vrátane DPH

Cena za vytriedenie 1T vyseparovaných zložiek vrátane DPH

Objem vyseparovaných zložiek : 6T/rok Možnosť poskytnutia veľkokapacitného kontajnera na separované zložky / 20 - 30m3/

Nákup : 1 100L plastových nádob na plasty v počte 3ks, farba žltá

1 100L plastových nádob na sklo v počte 3ks , farba zelená

1 100L plastových nádob na papier v počte 1ks, farba modrá

1 100L plastových nádob na tetrapaky v počte 2 ks , farba červená

Nákup: 110L plastových nádob na plasty v počte 2ks , farba žltá

110L plastových nádob na sklo v počte 2ks, farba zelená

110L plastových nádob na tetrapaky/kovy v počte 2ks červená

Nákup : plastových vriec na separovaný zber v odľahlejších častiach obce

/ 1x za 3 mesiace 400ks/

Interval odvozu : 1x za dva mesiace zo zberového dvora

Možnosť dohody aj na dlhší interval

Platobné podmienky : 30 dní od vystavenia faktúry

-Legislatívne pokrytie vzťahov k spoločnostiam Envi- Pak a Recyklačný fond, príjmy z uvedených spoločnosti budú príjmami obce .

-Vypracovanie plánu odpadového hospodárstva v obci

-Spracovanie evidenčných listov odpadu

-Právny servis a spolupráca pri spracovaní VZN obce v oblasti odpadového hospodárstva

6. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky:

Na celý predmet obstarávania v zmysle výzvy 6 400,0€ s DPH

7.Miesto dodania predmetu zákazky: - ako adresa obstarávateľskej organizácie uvedená v bode 1, kontaktnej osobe

8.Spoločný slovník obstarávania / CPV/:

Hlavný predmet 90500000-2, kategória služby : 16

9.Trvanie zmluvy alebo lehota pre skončenie dodávky:

12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy

10.Hlavne podmienky financovania a platobné podmienky

Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obce.

11.Podmienky účasti a spracovanie ponuky:

11.1. Záujemca predloží:- § 26 odst.1 písm. f/ - je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať - doklad môže byť predložený aj ako neoverená kópia alebo aktuálny výpis z internetu

11.2. Celá ponuka ako aj dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku

Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:

Cena uvedená v cenovej ponuke musí obsahovať cenu za požadovaný predmet zákazky, t.j. jednotlivé časti a sumár všetkých položiek, ktorý vychádza z ocenených položiek priloženého zadania/ tabuľky príloha k výzve/.

Cenu žiadame stanoviť v štruktúre: Cena bez DPH , DPH, cena s DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní.

Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa bodu 11.1. tejto výzvy.

Na obálku označenie " Odpady Ostrý Grúň", Súťaž neotvárať"

12.Lehota na predkladanie ponúk - dátum : od 13.12.2013

13.Otváranie ponúk:

Dátum a čas otvárania ponúk : 17.12.2013 10,00 hod.

14 .Kritériá na hodnotenie ponúk: Najnižšia cena zákazky s DPH

15.Lehota viazanosti ponúk: 1.1.2014

16.Ďalšie informácie :

Uchádzač je povinný doplniť len chýbajúce údaje v zmluve, ktorá je prílohou výzvy - ďalšie jednania o zmluvných podmienkach budú prebiehať len s úspešným uchádzačom.

V Ostrom Grúni dňa 12.12.2013 štatutár obce Ostrý Grúň

Bc. Angletová Jana

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné

Stiahnuť prílohy:

  • Prílohe k výzve na predloženie ponuky: Odpady Ostrý Grúň

Výzva: Oprava spevnenej jestvujúcej plochy - klzisko

23.10.2013 21:17 

VÝZVA

Na predloženie ponuky/ jednoduchá zákazka na dodanie stavebných prác/

Podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  1. Názov, adresa, kontaktné miesto verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

Sídlo organizácie: Obecný úrad č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

Starostka obce: Bc. Angletová Jana

IČO : 00320901

DIČ: 2020478537

Telefón: 045/6866114

Stránkové hodiny: prac. dni od : 7,00hod. do : 15,00hod.

Kontaktná osoba: Bc. Angletová Jana

e-mail.: starostka@ostrygrun.sk

2. OPIS

Názov zákazky : Oprava spevnenej jestvujúcej plochy Ostrý Grúň

Druh zákazky:

Stavebné práce / podľa § 9 odst.9/

Požaduje sa predloženie ponuky na celý predmet zákazky

Hlavné miesto poskytovania tovaru:

Obec Ostrý Grúň č. 193., 966 77 Ostrý Grúň

Stručný opis zákazky:

1.Oprava povrchov

2.Odkopávka podkladov spevnenej plochy 610m2

3. Výmena podkladov v hrúbke do 30cm po zhutnení

4. Odvedenie povrchových vôd - drenáž cca 80bm

5.Obrúbenie plochy záhonovými obrubníkmi do betónu

Špecifikácia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje dodávku tovaru a vykonanie opráv - stavebných prác na jestvujúcej spevnenej plochy .Spevnená plocha sa bude využívať v zimnom období na klzisko.

na spevnenie

Cieľom je :

Využitie jestvujúcej plochy pre voľno časové aktivity detí a mládeže.

  1. Maximálna predpokladaná hodnota zákazky

Maximálne do výšky 8 000EUR s DPH.

  1. Administratívne informácie

Lehota na predkladanie ponúk

Ponuky sa prijímajú do 28..10.2013 do 15.00hod. Ponuka po uplynutí lehoty nebude prijatá.

Miesto predkladania ponúk

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

Sídlo organizácie: Obecný úrad č.193, 966 77 Ostrý Grúň

Kontaktná osoba: Bc. Angletová Jana

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

4.Podmienky účasti.:

Procesu sa môže zúčastniť iba účastník, ktorý má oprávnenie na vykonanie stavebných prác v predmete obstarávania

5.Kriteriá vyhodnotenia ponúk:

Cena musí zahŕňať aj vykonanie prác do miesta určenia . Kritériom bude najnižšia cena.

6. Podmienky týkajúce sa objednávky:

Trvanie zmluvného vzťahu od 30.10. 2013 do 15.12.2013

Bc. Angletová Jana

Starostka obce Ostrý Grúň

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné


Výzva: Oprava spevnenej jestvujúcej plochy s krytom z kameniva

23.10.2013 21:11 

Výzva na predkladanie cenovej ponuky - Oprava spevnenej jestvujúcej plochy


Výzva na predloženie ponuky/ jednoduchá zákazka na dodanie stavebných prác/ Podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  1. Názov, adresa, kontaktné miesto verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

Sídlo organizácie: Obecný úrad č. 193, 966 77 Ostrý Grúň

Starostka obce: Bc. Angletová Jana

IČO : 00320901

DIČ: 2020478537

Telefón: 045/6866114

Stránkové hodiny: prac. dni od : 7,00hod. do : 15,00hod.

Kontaktná osoba: Bc. Angletová Jana

e-mail.: starostka@ostrygrun.sk

2. OPIS

Názov zákazky .: Spevnená komunikácia s krytom z kameniva

Druh zákazky:

Stavebné práce / podľa § 9 odst.9/

Požaduje sa predloženie ponuky na celý predmet zákazky

Hlavné miesto poskytovania tovaru:

Obec Ostrý Grúň č. 193., 966 77 Ostrý Grúň

Stručný opis zákazky:

1.Odstránenie travín s premiestnením do 500m m2 236

2.Odkopávky zeminy m3 39

3.Zhutnenie pláne a podložia m2 256

4. Zhotovenie podkladov po vrstvách so zhutnením hr. 15cm m2 256

5.Podklad zo štrkodrvy h. 10 cm m2 256

6. Doprava kameniva cca 124t

Špecifikácia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje dodávku tovaru a vykonanie prác na spevnenej miestnej komunikácií v časti na cintorín . Príprava podkladu bude slúžiť

na spevnenie podložia zabraňujúce zosuvu okrajovej časti cesty.

Cieľom je :

Príprava podkladu pre položenie trvácnejšej hmoty na spevnenie povrchu komunikácie pre stabilnejší a bezpečný prístup pre motorové vozidlá.

  1. Maximálna predpokladaná hodnota zákazky

Maximálne do výšky 3 000EUR s DPH.

  1. Administratívne informácie

Lehota na predkladanie ponúk

Ponuky sa prijímajú do 28..10.2013 do 15.00hod. Ponuka po uplynutí lehoty nebude prijatá.

Miesto predkladania ponúk

Názov organizácie: Obec Ostrý Grúň

Sídlo organizácie: Obecný úrad č.193, 966 77 Ostrý Grúň

Kontaktná osoba: Bc. Angletová Jana

e-mail: starostka@ostrygrun.sk

4.Podmienky účasti.:

Procesu sa môže zúčastniť iba účastník, ktorý má oprávnenie na vykonanie stavebných prác v predmete obstarávania

5.Kriteriá vyhodnotenia ponúk:

Cena musí zahŕňať aj vykonanie prác do miesta určenia . Kritériom bude najnižšia cena.

6. Podmienky týkajúce sa objednávky:

Trvanie zmluvného vzťahu od 30.10. 2013 do 30.11.2013

Bc. Angletová Jana

Starostka obce Ostrý Grúň

Vydané v sekcii: Zákazky podlimitné

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
Obecný úrad Ostrý Grúň, súp.č. 193, 966 77 Ostrý Grúň
Telefón: 045/6866 114, obec@ostrygrun.sk,  IČO: 00 320 901
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky